הקטל בכבישים • פצועים קשה בתאונות דרכים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הקטל בכבישים • פצועים קשה בתאונות דרכים
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הולכת רגל כבת 40, נפגעה מרכב ברחוב שפע חיים, מול אולמי תמיר, בירושלים. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים הדסה עין-כרם. מצבה קשה עם פגיעת ראש, מורדמת ומונשמת.

    מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הולכת הרגל חצתה במעבר חצייה ונפגעה מרכב. נהגת הרכב עוכבה לחקירה. הנסיבות נחקרות.

    קודם לכן, נמסר למד"א מרחב דן על תאונת דרכים בין אוטובוס למיניבוס הסעת ילדים ברחוב פנחס רוטנברג 70 ברמת גן.

    בתאונה נחבל ילד כבן 6 בראשו, מתנדבי איחוד הצלה מסניף רמת גן העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה, כמו כן הוענק טיפול רפואי ראשוני בזירה ל-4 נפגעים במצב קל.

    יונתן אברהם מתנדב איחוד הצלה מיחידת האופנועים מסר: "כשהגעתי לזירה הילד היה לכוד ברכב ההסעות כשהוא בהכרה מעורפלת וסבל מפגיעה רב מערכתית, לאחר שחולץ ע"י צוותי כיבוי הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני והוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים, נהג רכב ההסעות והמלווה ברכב, ושני נוסעים מהאוטובוס נפגעו באורח קל, רכב ההסעות היה בדרכו עם הילדים בדרכם לבית הספר – ילדים נוספים ששהו ברכב לא נפגעו, למרבה הנס גם באוטובוס וגם ברכב ההסעות לא היו מספר רב של נוסעים – האירוע יכל להסתיים קשה יותר".

    ובלילה, דווח על תאונת דרכים בין שני כלי רכב, ברחוב הרכבת ביציאה מהמנהרה לכיוון להגוורדיה בתל אביב. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית חולים איכילוב 3 פצועים, בהם: 1 קשה , צעיר כבן 24 עם פ. ראש , פצועה 1 במצב בינוני, צעירה בשנות ה-20 , 1 קל .



    0 תגובות